.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولتیماتوم فرماندار جوان

فرماندار فریدونکنار در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار به اداره بازرگانی فریدونکنار در خصوص ساماندهی توزیع سیمان مهلت یک ماهه داد.
به گزارش شمال نیوز Tامید نیک نژاد افزود : شهرستان فریدونکنار به اندازه نیاز سهمیه سیمان دریافت می کند ولی به دلیل توزیع نا مناسب ، شهروندان با مراجعه به فرمانداری از کمبود سیمان گلایه دارند.
وی اظهار داشت: پس از مدت یک ماه اگر اداره بازرگانی توانایی توزیع عادلانه سیمان را نداشت ، فرمانداری شخصا این امر را به عهده خواهد گرفت.
وی همچنین از گلایه شهروندان و مسافران از وضعیت و پخت نانوایی های فریدونکنار خبر داد و گفت : اداره بازرگانی و تعزیرات فرمانداری در این مقوله باید سریعا وارد عمل شوند.
فرماندار فریدونکنار از مسئولین امور آب گلایه کرد و گفت : 160 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گرفتر خشکسالی شده اند و 300 هکتار نیز از بین رفتند.
وی با اشاره به اینکه در همه کشور خشکسالی وجود دارد ، بیان داشت: کشاورزان آبی که در چند روز اخیر در اختیار آنان قرار گرفت را بی فایده می دانند.
به گفته وی به دلیل تک کشتی بودن اراضی شهرستان فریدونکنار خسارت زیادی به کشاورزان وارد شده است و این آب باید یک ماه پیش ماه پیش در اختیار آنان قرار می گرفت.( نوش دارو پس از مرگ سهراب )


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.